آیا شما یکی از 78 میلیون آمریکایی بودید که در سال 2023 گوشی های خود را شکستند؟

افراد «دست‌های خوب» دارندگان گوشی‌های هوشمند را با دستان بد زیر نظر دارند. برنامه های حفاظتی Allstate می گوید که در سال 2023، 78 میلیون آمریکایی به تلفن های خود آسیب رساندند. و پول صرف شده برای تعمیر صفحه نمایش گوشی های هوشمند به شدت در حال افزایش است. Allstate می گوید که در سال 2022، آمریکایی ها 8.3 میلیارد دلار برای تعمیر صفحه نمایش هزینه کرده اند در حالی که در سال 2018 برای تعمیرات مشابه 3.4 میلیارد دلار هزینه شده است. از زمان عرضه اولین گوشی هوشمند در ایالات متحده، تعمیر گوشی های متصل به آمریکایی ها 149 میلیارد دلار هزینه داشته است. .

تعداد کمتری از آمریکایی ها در سال 2023 نسبت به سال 2020 به گوشی هوشمند خود آسیب رساندند

انتشار امروز از Allstate نتایج سومین مطالعه آن در مورد تصورات اسطوره های موبایل را برجسته کرد. کاربران تلفن های هوشمند ممکن است یاد بگیرند که چگونه با این دستگاه ها مراقب باشند. همانطور که اشاره کردیم، این گزارش می گوید که در سال گذشته، 78 میلیون آمریکایی به گوشی های هوشمند خود آسیب رسانده اند. این در مقایسه با 87 میلیون آمریکایی که در سال 2020 به تلفن های هوشمند خود آسیب رساندند، قابل مقایسه است. به گفته Allstate، به طور دقیق تر، تعداد آمریکایی هایی که به تلفن های خود آسیب رسانده اند 10.3 درصد از سال 2020 تا 2023 کاهش یافته است.

Allstate می گوید که از هر 100 دارنده گوشی هوشمند آمریکایی 31 نفر در سال گذشته به یک گوشی آسیب رسانده اند. خوشبختانه، تنها 8 درصد آن دستگاه را به دلیل آسیب دیدگی برای همیشه از دست دادند و 5 درصد دیگر تلفنشان را در سال 2023 به سرقت بردند. مهمترین مشکلات گزارش شده توسط دارندگان گوشی های هوشمند در سال گذشته شامل صفحه نمایش آسیب دیده (67٪) و سپس Wi-Fi یا اتصال بود. مشکلات (28%)، مشکلات با صفحه نمایش لمسی (24%)، پورت شارژ آسیب دیده (22%)، آسیب آب (21%)، باتری نادرست کارکرد (21%)، گوشه / کناره‌ها (20%)، مشکلات مربوط به بلندگوی تلفن (17%)، فرورفتگی در گوشه یا کناره تلفن (15%)، دوربین درست کار نمی کند (14%) و میکروفون ها به درستی کار نمی کنند (11%).

در اینجا یک آمار جالب است. به نظر می رسد که بیشتر آمریکایی ها نگران تأثیرات محیطی هستند که هنگام تعمیر یا تعویض دستگاه روی می دهد. 53 درصد از آمریکایی ها اکنون می گویند که این برای آنها مهم است در مقایسه با 37 درصدی که در سال 2020 می گفتند این مهم است. 46 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی گفتند که می دانند چگونه یک گوشی هوشمند قدیمی یا ش،ته را بازیافت کنند، اگرچه فقط 27 درصد آنها را بازیافت کرده اند. چنین گوشی

هیچ راهی برای دور زدن این واقعیت وجود ندارد که گوشی های هوشمند نقش بسیار مهمی در زندگی ما دارند. این نقش به قدری مهم است که Allstate مح،ه کرده است که 27 درصد از آمریکایی‌هایی که نمایشگر تلفن‌های خود را ش،ته‌اند، حدا،ر روز بعد تعمیر دستگاه خود را آغاز ،د. 36 درصد از دارندگان گوشی های هوشمند نیز گفته اند که اگر دکمه دستگاهشان ،اب باشد، یک روز یا کمتر برای تعمیر آن صبر می کنند. 30 درصد در مورد اسپیکرهای آسیب دیده، 29 درصد برای میکروفون های ش،ته و 22 درصد برای دوربین ،اب همین را گفتند.

38 درصد از آمریکایی ها تلفن های ،اب خود را تعویض می کنند در حالی که 32 درصد دستگاه های آسیب دیده را نگه می دارند

اگرچه 38 درصد از آمریکایی‌هایی که گوشی آسیب‌دیده داشتند، در نهایت گوشی ش،ته را جایگزین ،د، اما 32 درصد تصمیم گرفتند با وجود آسیب‌دیدگی به استفاده از تلفن ادامه دهند. 23 درصد دستگاه آسیب دیده خود را برای تعمیر به تعمیرگاه بردند در حالی که 17 درصد سعی ،د خودشان گوشی خود را تعمیر کنند.

تعمیر گوشی ش،ته گران است. نظرسنجی Allstate نشان داد که 49 درصد از آمریکایی‌ها به دلیل هزینه‌های مربوط به تعمیر گوشی ش،ته‌ای که هنوز کار می‌کند، هزینه‌ای برای تعمیر آن پرداخت نمی‌کنند. میانگین هزینه تعمیر یا تعمیر گوشی هوشمند 302 دلار است. با وجود این داده ها، 47٪ از آمریکایی ها می گویند که تعمیر متوسط ​​​​150 دلار یا کمتر هزینه دارد. و شوک استیکر ایجاد شده در زیر دسته «هزینه‌ها» قرار می‌گیرد، زیرا 39 درصد از افراد مورد بررسی گفتند که گوشی آسیب‌دیده را نگه داشته‌اند، زیرا هزینه تعمیر آن بسیار با،ت. 21٪ نمی خواستند زم، را دور از تلفن خود بگذرانند و 15٪ گفتند که می خواهند منتظر بروزرس، برای جایگزینی دستگاه آسیب دیده باشند.

پس برای گوشی های هوشمند آسیب دیده چه اتفاقی می افتد؟ 40٪ به Allstate گفته اند که از یک گوشی آسیب دیده به ،وان پشتیبان استفاده می کنند و 35٪ این تلفن های آسیب دیده را برای کاهش قیمت یک تلفن جدید مبا، می کنند. 27 درصد این گوشی ها را بازیافت می کنند، 22 درصد آنها را به دوستان یا اعضای خانواده می دهند، 19 درصد گوشی های ،اب خود را می فروشند و 14 درصد آنها را در سطل ، می اندازند. 38 درصد از آمریکایی ها گفته اند که علاقه مند به ،ید یک تلفن مرمت شده هستند، اگرچه 35 درصد از ،، که چنین علاقه ای دارند به دلایل زیست محیطی یک دستگاه بازسازی شده را ،یداری می کنند.

Allstate در ماه می 2023 از 1500 دارنده تلفن هوشمند آمریکایی و 1004 نفر دیگر در دسامبر 2023 نظرسنجی کرد.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/78-million-americans-broke-their-p،nes-last-year_id156301