اپل در حال ایجاد تغییر در دوربین FaceTime در سری iPad Air (2024) است

تغییراتی در دو مدل آی‌پد که اپل در اوا، این ماه معرفی خواهد کرد، در راه است. اپل برای اولین بار آی پد مجهز به پنل OLED را عرضه می کند. در واقع، اپل دو آی‌پد مانند تبلت‌های 11 اینچی و 12.9 اینچی آی‌پد پرو (2024) عرضه خواهد کرد که انتظار می‌رود دارای نمایشگرهای OLED سامسونگ و ال‌جی با نسبت کنتراست بالا، مشکی عمیق‌تر و رنگ‌های دقیق‌تر باشند. این پنل ها همچنین انرژی کمتری مصرف می کنند. چیپست قدرتمند 3 نانومتری M3، تبلت های جدید آیپد پرو (2024) را تامین می کند.
همچنین انتظار می رود آیپد ایر (2024) در این ماه معرفی شود. اپل در حال تبدیل آیپد ایر به سری دو تبلت است زیرا قصد دارد نسخه دومی با نمایشگر 12.9 اینچی بزرگتر را به همراه مدل 10.9 اینچی اضافه کند. سری آیپد ایر (2024) از چیپست 5 نانومتری M2 قدرت می گیرد. علاوه بر اضافه ، دومین تبلت آیپد ایر با صفحه نمایش بزرگتر در سال جاری، و ارتقای پردازنده، اپل همچنین در حال برنامه ریزی برای ایجاد تغییر در دوربین جلوی FaceTime آیپد ایر است.
در سایت رسانه اجتماعی چینی Weibo، افشاگر Instant Di،al (از طریق AppleInsider) موافقت کرد که اپل دو تبلت iPad Air را در سال جاری معرفی کند و او اندازه صفحه نمایش شایعه شده 10.9 و 12.9 اینچی را تایید کرد. او همچنین نوشت که موقعیت دوربین FaceTime در صفحات جدید iPad Air به مرکز افقی منتقل خواهد شد. این محل به کاربران امکان می دهد در حالی که تبلت را در جهت افقی نگه داشته اند، تماس های ویدیویی FaceTime برقرار کنند. این دوربین «دوربین فوق عریض منظره» نامیده می شود.

دوربین FaceTime در iPad Air (2022) در حال حاضر در بالای تبلت در حالت پرتره قرار دارد. این بدان م،است که وقتی تبلت در حالت افقی قرار می گیرد، دوربین FaceTime در کنار است و توضیح می دهد که چرا اپل این تغییر را انجام می دهد.

آیپد نسل دهم اولین تبلتی بود که توسط اپل عرضه شد که دارای دوربین افقی FaceTime بود. اپل احساس کرد که از آنجایی که ابتدایی‌ترین مدل آی‌پد فقط با قلم اپل نسل اول سازگار است، نیازی به انجام هیچ گونه تنظیماتی در ناحیه مغناطیسی بالای تبلت (زم، که در حالت افقی نگه داشته می‌شود) در نسل دوم نیست. Apple Pencil به شارژ متصل می شود یا Apple Pencil نسل سوم به صورت مغناطیسی برای ذخیره سازی وصل می شود.
از سوی دیگر، این یک مشکل برای iPad Air (2024) خواهد بود زیرا هر دو واحد در آن سری از لوازم جانبی نسل دوم و سوم Apple Pencil پشتیب، می‌کنند.

سری آی‌پد ایر (2024) نیز مانند دوربین FaceTime در نسل پنجم آی‌پد ایر (2022) از سنتر استیج پشتیب، می‌کند. با سنتر استیج، دوربین از هوش مصنوعی استفاده می‌کند تا به‌طور خودکار شما و ،ی را که در کنار شما ایستاده است، حتی زم، که هر دو در حین تماس FaceTime در حال حرکت هستید، نگه می‌دارد.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/ipad-air-2024-to-have-،rizontal-camera_id156110

اسانس و طعم دهنده.