این مدل سری 9 اپل واچ با قابلیت سلولی در حال حاضر قیمتی غیر قابل مقاومت دارد

تنها 24 ساعت یا بیشتر پس از ارائه بزرگترین تخفیف تا به امروز بر روی Apple Watch Ultra 2 خشن، آمازون به دنبال مراقبت از شکارچیان ارزان قیمت با سلیقه های معمولی تر و همچنین با کاهش 160 دلاری از قیمت فهرست است. اپل واچ سری 9.

اگر می‌خواهید قیمت معمولی 499 دلاری یک 41 میلی‌متری 4G LTE را کاهش دهید، باید دوباره با رنگ قاب قرمز دوست داشتنی یا متنفر و رنگ قرمز باند اسپرت موافق باشید. اپل واچ سری 9 تا زیر 350 دلار اگر از ما بپرسید، اگر می‌خواهید یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند سازگار با آیفون خود را امروز با رقابتی‌ترین قیمت ممکن ب،ید، مطمئناً «فداکاری» ارزش دارد.
در همین حال، Garmin Venu 2 Plus با پشتیب، بومی هم برای دستگاه‌های اندرویدی و هم برای آیفون‌ها با قیمتی بسیار ارزان عرضه می‌شود.
خط پایین، این غیر معمول مقرون به صرفه است اپل واچ سری 9 این مدل به وضوح می تواند در حال حاضر ،ید بسیار هوشمندانه ای باشد، به خصوص اگر نمی خواهید مبلغی را پرداخت کنید یا طراحی حجیم اپل واچ اولترا 2 قوی را دوست ندارید. آمازون همچنان واحدهای سری 9 را می فروشد که به طور کامل قادر به نظارت هستند. سطح ا،یژن خون شما، حواس تان باشد، و همچنین مراقب دمای بدن خود، اندازه گیری ECG، نظارت بر کیفیت خواب، و تشخیص سقوط و تصادف برای نجات جان شما در خطرناک ترین موقعیت ها.

به عبارت دیگر، شما به دنبال یک نیروگاه ردیابی سلامت هستید که با قیمتی تقریباً بی‌رقیب با قابلیت‌های سلولی موجود است. چه چیز دیگری می‌تو،د از یک تبلیغ ویژه بهار می‌خواهید؟

منبع: https://www.p،nearena.com/news/apple-watch-series-9-amazon-deal-4g-lte-huge-discount_id155991

کتاب شیمی مواد غذایی.