با فاش شدن تصاویری از واحدهای ساختگی و قاب، تعداد کمی شگفت‌انگیز آیفون 16 باقی مانده است

در حالی که شش ماه تا زمان معرفی آیفون 16 باقی مانده است، اپل احتمالا طراحی گوشی های جدید خود را نهایی کرده است. سازندگان قاب ظاهراً شروع به ساخت لوازم جانبی برای تلفن‌ها کرده‌اند و واحدهای ساختگی مورد استفاده برای آزمایش آن‌ها به صورت آنلاین به بیرون درز کرده است.
تصاویر ارسال شده توسط Leaker ماژین بو تفاوت های طرح ها را به ما نشان دهید آیفون 16 و آیفون 15
در دو تصویر اول، یک آیفون 16 Pro ، در کنار آیفون 15 پرو دیده می شود. به نظر می رسد آنها شایعات مبنی بر بزرگتر بودن مدل های Pro آینده را از مدل های قبلی خود تأیید می کنند. را آیفون 16 گفته می شود که Pro دارای یک صفحه نمایش 6.3 اینچی است که آن را بزرگتر از آن می کند آیفون 15 پرو که دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی است. به طور مشابه، اندازه آیفون 16 پرو م، از 6.7 اینچ به 6.9 اینچ خواهد رسید.

همچنین به نظر می‌رسد تصاویر تأیید می‌کنند که گوشی‌های جدید دارای دکمه Action بزرگ‌تر در مقایسه با گوشی‌های موجود خواهند بود. آیفون 15 پرو.

شایعات قبلی همچنین می‌گویند که این گوشی کمی پهن‌تر، باریک‌تر و بلندتر از نسل فعلی خواهد بود و همچنین ممکن است کمی سنگین‌تر باشد.
دو تصویر بعدی نشان می دهد که چگونه آیفون 16 پشته تا در برابر آیفون 15. همانطور که انتظار می رفت، دوربین ها برای یک جهت عمودی دوباره تنظیم شده اند. این به اپل کمک می کند تا قابلیت های فیلم برداری فضایی را به مدل های پایه بیاورد.

شایعه شده دکمه Capture متمرکز بر عکاسی را می توان در زیر دکمه پاور مشاهده کرد. به نظر می رسد که به طور یکپارچه در کناره ها ،یب می شود، اما این ،وماً به این م،ی نیست که یک دکمه خازنی است.

طبق گزارش ها، دکمه Capture در مدل های Pro نیز وجود خواهد داشت. یک ادعایی قاب آیفون 16 پرو به اشتراک گذاشته شده توسط مشاور س، دی،ون نیز یک برش برای دکمه نشان می دهد.
را آیفون 16 همچنین انتظار می‌رود که خط تولید حاشیه‌های باریک‌تری داشته باشد، اما از آنجایی که مدل‌های ساختگی صفحه نمایش ندارند، باید منتظر نشت‌های بعدی باشیم تا ببینیم چگونه به نظر می‌رسند.



منبع: https://www.p،nearena.com/news/Few-iP،ne-16-surprises-left-as-images-of-،-units-and-case-leaked_id156686

مضرات پارافین مایع برای پوست.