برنامه پادکست گوگل سه شنبه بسته می شود. گوگل توصیه می کند که کاربران به این برنامه مهاجرت کنند

در سپتامبر، و سپس در دسامبر، به شما گفتیم که انتظار داشته باشید Google برنامه پاد،ت خود را در آوریل 2024 ببندد. حدس بزنید چه چیزی. به گفته فوربس، سه شنبه آینده، 2 آوریل، گزارش های قبلی به حقیقت می پیوندند زیرا روز بعد پاد،ت گوگل به جایی می رود که سایر برنامه ها، سخت افزار و نرم افزار گوگل در نهایت ناپدید می شوند. و درست مانند بسیاری از موارد دیگر که گوگل ظاهراً بدون دلیل آنها را خاموش می کند، برنامه پاد،ت نیز دقیقا یک سال پیش با موفقیت به 500 میلیون دانلود رسید.

برنامه پاد،ت Google در ایالات متحده پس از 2 آوریل از بین می رود و بسیاری از کاربر، که در پاد،ت های خاصی اشتراک دارند، باید به برنامه پاد،ت دیگری منتقل شوند. این فرآیند ساده ای نیست و می تواند برخی از کاربران پاد،ت گوگل را در معرض سرقت اطلاعات کاربری خود قرار دهد. اعلان‌های درون‌برنامه‌ای برای کاربران برنامه پاد،ت Google منتشر شد که به آنها یادآوری می‌کرد که بعد از 2 آوریل بسته می‌شود و به آنها یادآوری می‌شد که برنامه‌های اضطراری را انجام دهند.

یکی از مکان‌هایی که کاربران پاد،ت Google می‌توانند برای ادامه گوش دادن به پاد،ت‌های مورد علاقه خود بروند، برنامه YouTube Music است. گوگل می‌گوید که برنامه YouTube Music با قابلیت‌های فقط YouTube در سراسر انجمن، اکتشاف و جابه‌جایی صوتی/بصری یک مقصد کلی بهتر برای طرفداران و پاد،ت‌ها خواهد بود. در یک صفحه پشتیب، YouTube، Google نحوه انتقال اشتراک‌های پاد،ت Google خود را به YouTube Music توضیح می‌دهد:

  • از برنامه Google Podcasts دیدن کنید
  • صادرات اشتراک ها را در بالای صفحه انتخاب کنید.
  • صادرات را در بخش «صادر ، به YouTube Music» انتخاب کنید
  • انتقال را در برنامه YouTube Music انتخاب کنید
  • Continue را انتخاب کنید
  • پس از اتمام انتقال، برای مشاهده اشتراک های خود، Go to Li،ry را انتخاب کنید
مواردی که باید در نظر داشت:

  • ممکن است چند دقیقه طول بکشد تا اشتراک‌های شما منتقل شوند، پس صبر کنید!
  • همه پاد،ت‌ها در YouTube Music در دسترس نیستند و در صورت وجود ممکن است پیام «محتوا در دسترس نیست» را در کنار آن ببینید.
  • اگر پاد،تی در YouTube Music وجود ندارد، می‌تو،د با استفاده از پیوند فید RSS نمایش، آن را در کتابخانه خود ذخیره کنید.

حتی اگر پاد،ت Google در 2 آوریل تعطیل شود، کاربران تا ژوئیه 2024 فرصت دارند تا اشتراک های خود را به YouTube Music منتقل کنند.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/google-podcasts-app-to-close-next-week_id156826

کتاب شیمی مواد غذایی.