اندروید 15 ممکن است یک طراحی جدید و شیک پانل حجم را معرفی کند

زبان طراحی Google Material You در سال 2021 جرقه یک بازنگری بصری را زد و اولین بار با اندروید 12 رسید. در حالی که ظاهر اندروید از آن زمان تغییر اساسی نکرده است، ما شاهد اصلاحات ظریف بوده ایم. اما، همانطور که اخیراً کشف شد، اندروید 15 وعده می دهد که همه چیز را با تمرکز بر روی پانل ولوم ساده تغییر دهد. آن پانل آشنا – که با فشار دادن دکمه تنظیم صدا و ضربه زدن روی منوی سه نقطه راه اندازی می شود – برای به روز رس، دیر شده است. پنج نوار لغزنده حجم نازک (رسانه، تماس، زنگ، اعلان و زنگ) در حال حاضر غالب هستند، همراه با دکمه‌هایی برای دسترسی به تنظیمات کامل صدا یا حذف کامل پانل. پخش فعال رسانه در گزینه سوئیچ ،وجی. این طرح‌بندی آزمایش‌شده و واقعی، مستقیماً از صفحه «صدا و ،زش» در تنظیمات، با استفاده از ویژگی به نام «برش‌ها» وام گرفته می‌شود.

با این حال، همانطور که توسط میشال رحمان (از طریق Android Aut،rity) کشف شد، اندروید 15 از آن قالب رها می شود اسکرین شات از جدیدترین اندروید 15 پیش‌نمایش توسعه‌دهنده 2 یک پنل حجمی جدید و جسورانه با لغزنده‌های بزرگ و قرص‌شکل را نشان می‌دهد. یک نقطه برجسته حدا،ر میزان صدا را مشخص می کند و ضربه زدن روی نماد جریان به راحتی آن را بی صدا می کند.
پنل ولوم اندروید 14 در مقابل اندروید 15 پانل حجم | اعتبار: Android Aut،rity

اما ضربه زننده اینجاست: اندروید 15پانل صدا نیز قابل جمع شدن است. تنها با یک ضربه پانل را کوچک یا بزرگ می‌کند، که برای فشرده نگه داشتن وسایل در هنگام پخش نشدن رسانه عالی است. اکنون یک میانبر ،وجی رسانه دائماً قابل مشاهده نیز وجود دارد، یک ارتقاء مفید دیگر.

گوگل حتی ،میشن های بازیگوشی اضافه کرده است – نام جریان در کنار نوار لغزنده آن می رقصد و با تنظیم میزان صدای فعلی شما ظاهر می شود. این نشان می دهد که گوگل تا چه اندازه به جزئیات کوچک رابط کاربری در طراحی متریال توجه می کند.

عملکرد نیز ممکن است رشد کند. در حالی که هنوز در آزمایش فعال نیست، طراحی مجدد به کنترل های اضافی برای صدای فضایی و “کنترل نویز” اشاره دارد. به‌روزرس، هنوز فعال نشده است، حتی در پیش‌نمایش برنامه‌نویس، مگر اینکه کد را تغییر دهید. با این حال، این امکان وجود دارد که در هر زمان در یک نسخه بتا آینده کاهش یابد و در نهایت به نسخه عمومی اندروید برسد. 15.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/android-15-might-introduce-a-sleek-new-volume-panel-redesign_id156818

کتاب شیمی مواد غذایی.