تبلت پیکسل بی‌نظیر گوگل اکنون با تخفیف ۱۵۰ دلاری به فروش می‌رسد.

آیا می‌د،د با یک گوشی Pixel 8، 8 Pro یا Pixel Fold با تخفیف و یک جفت Pixel Buds Pro با قیمت ویژه چه چیزی عالی می‌شود؟ بله، علامت گذاری شده است تبلت پی،ل. صفحه اندروید 10.95 اینچی کاملاً غیر متعارف گوگل در حال حاضر شاید جذاب‌تر از همیشه باشد و با قیمت 100 دلار کمتر از حد معمول در پیکربندی فضای ذخیره‌سازی پایه 128 گیگابایتی و حتی خنک‌تر 150 دلاری زیر قیمت فهرست خود با دو برابر فضای ذخیره‌سازی دیجیتال محلی به فروش می‌رسد. .

مدل مقرون‌به‌صرفه‌تر قبلاً چندین بار با همین تخفیف در دسترس بوده است، از جمله در جمعه سیاه، دوشنبه سایبری، حوالی کریسمس و حتی در اوایل ژانویه. اما نسخه 256 گیگابایتی از قیمت معمولی 599 دلاری، تنها برای دومین بار در حدود 9 ماه اخیر، 150 دلار کاهش یافته است، و چیزی به ما می گوید که کمی بیشتر از 24 ساعت فرصت خواهید داشت تا از مزایای این معامله استفاده کنید. زمان در اطراف.
مجهز به همان پردازنده Google Tensor G2 که پی،ل 7 دو گوشی هوشمند به جای پی،ل 8 و 8 پرو، تبلت عظیم پی،ل احتمالاً بهترین جایگزین اندرویدی برای بهترین آیپدهای اپل از نظر عملکرد خام نیست.
اما داک اسپیکر کاملاً منحصربفرد همراه با تبلت بدون پرداخت هزینه اضافی قطعاً ارزش و تطبیق پذیری زیادی را اضافه می کند و به شما کمک می کند تا به راحتی این دستگاه را به یک جایگزین آمازون Ec، S،w برای اتاق نشیمن خود تبدیل کنید. شما اساساً دو محصول را با قیمت (معقول) یکی در اینجا دریافت می‌کنید، و اگرچه احتمال زیادی وجود دارد که تبلت Pixel 2 به زودی روشنایی روز را ببیند، به نظر می‌رسد در زمان نگارش این مقاله، غلبه بر تبلت نسل اول بسیار سخت است. .
را تبلت پی،لطول عمر باتری نیز (حداقل) جامد است، صفحه نمایش خوب قدیمی IPS LCD 60 هرتزی… خیلی بد نیست، و پشتیب، نرم افزاری البته در رتبه دوم قرار ندارد، با به روز رس، نسخه اندروید تا زمان حداقل” ژوئن 2026 و وصله های امنیتی منظم برای دو سال دیگر علاوه بر آن اتفاق می افتد. در مجموع، شما به وضوح به یکی از بهترین تبلت های اندرویدی موجود نگاه می کنید و اگر عجله کنید، می تو،د آن را با بهترین قیمت هایش ،یداری کنید.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/google-pixel-tablet-new-amazon-deal-big-discount-128-256gb-v،ts_id156381

برای خرید اسانس انار اینجا کلیک کنید.