YouTube محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی را با قوانین شفافیت جدید برای سازندگان مقابله می کند

هوش مصنوعی مولد در حال حاضر در همه جا محبوب است. بین ChatGPT OpenAI، Gemini گوگل و DALL-E مایکروسافت، هیچ کمبودی در مدل‌های AI چشمگیر در حال توسعه وجود ندارد. با این حال، در نظر گرفتن پیامدهای اخلاقی و خطرات بالقوه مرتبط با این فناوری‌های پیشرفته، به‌ویژه زم، که مربوط به تولید محتوا باشد، مهم است. این موضوع برای یک دقیقه داغ بوده است. به طور فزاینده ای آشکار شد که نوعی راه حل برای رسیدگی به مسائل ناشی از فناوری دیپ فیک و سایر محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی مورد نیاز است. پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، اینستاگرام و Threads متعلق به متا، قبلاً این موضوع را مطرح کرده و شروع به پیاده سازی کرده اند. اقدامات لازم برای مبارزه با آن اکنون، یوتیوب همچنین با ابزار جدیدی به این چالش می پردازد که سازندگان را م،م به افشای زم، می کند که ویدیوهایشان دارای تغییرات واقعی ایجاد شده توسط هوش مصنوعی است.

در یک پست اجتماعی امروز، یوتیوب دستورالعمل ها و ا،امات جدید خود را برای سازندگان مربوط به آپلود محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی در پلتفرم اعلام کرد. هنگام آپلود محتوا، اکنون از سازندگان خواسته می‌شود که مشخص کنند آیا ویدیوهایشان حاوی ،اصر «تغییر شده یا مصنوعی» است که ممکن است با فیلم واقعی اشتباه گرفته شود. این افشا برای ویرایش‌های ساده، جلوه‌های ویژه یا خلاقیت‌های غیرواقعی هوش مصنوعی ضروری نخواهد بود.

نمونه هایی از محتوای تغییر یافته یا مصنوعی | منبع: YouTube Help

یوتیوب بر،ب هایی را برای اطلاع بینندگان در مورد محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی نمایش می دهد. بیشتر اوقات، این بر،ب‌ها در توضیحات گسترده ویدیو ظاهر می‌شوند. برای ویدیوهایی که در مورد موضوعات حساسی مانند بهداشت، سیاست یا امور مالی بحث می‌کنند، این بر،ب به‌طور برجسته روی خود ویدیو قرار می‌گیرد.

بر،ب‌های محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی در YouTube

در برخی موارد که سازندگان فاش نمی‌کنند، YouTube ممکن است بر،ب‌هایی را روی ویدیوها اعمال کند، به‌ویژه زم، که موضوعات حساسی را شامل می‌شود. در حالی که هیچ جریمه فوری برای عدم افشا وجود ندارد، YouTube قصد دارد در آینده آنها را اجرا کند، به طور بالقوه شامل حذف یا تعلیق محتوا از برنامه شریک YouTube.

سیستم بر،ب گذاری جدید ابتدا برای بینندگان تلفن همراه راه اندازی می شود و به تدریج به دسکتاپ و تلویزیون گسترش می یابد. گزینه افشا برای سازندگان ابتدا در دسکتاپ و سپس در تلفن همراه قابل دسترسی خواهد بود. علاوه بر این، یوتیوب به دنبال بازخورد برای اصلاح این فرآیند در حین تکامل است.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/youtube-tackles-ai-generated-content-with-new-transparency-rules-for-creators_id156410

مضرات پارافین مایع برای پوست.