خلاصه معاملات هفتگی: تخفیف های بهار گرم خود را در Pixel 8 Pro، Galaxy S24 Ultra و موارد دیگر دریافت کنید!

آیا در این چند روز گذشته بدون برنده شدن در قرعه کشی به طور غیرقابل توضیحی سرگشته شده اید، متوجه شده اید که علاقه پنه، شما هم برای شما جذابیت دارد، یا دریافت آن افزایش بزرگی که برای همیشه منتظرش بودید؟ این ممکن است ربطی به آب و هوای اوایل بهار یا فروش بزرگ بهار آمازون داشته باشد.

این اساساً یکی دیگر از رویدادهای ویژه روز پرایم است که به هر ،ی (حتی اعضای غیر پرایم) اجازه می‌دهد تا بهترین تخفیف‌های ممکن را بر روی بسیاری از محبوب‌ترین محصولات فناوری در جهان دریافت کنند، بدون اینکه نیازی باشد تا پاییز یا زمستان برای جمعه سیاه سخاوتمندانه سنتی خود صبر کنند. ، دوشنبه سایبری یا تبلیغات کریسمس.

این قطعاً برای نشاندن لبخند بزرگ بر روی صورت شکارچیان معامله در سراسر کشور کافی است، اما مانند همیشه با این نوع رویدادهای فروش گسترده، تشخیص پیشنهادهایی که به بهترین وجه با نیازها و بودجه شما مطابقت دارند دشوار است. اینجاست که ما امروز وارد آن شدیم تا یک نسخه ویژه از خلاصه معاملات هفتگی خود را به شما ارائه دهیم که تا لبه آن با دزدی‌های آمازون به زودی از بین می‌روند (یا موجود نمی‌شوند).

سه تخفیف برتر بهاری خود را که در حال حاضر در دسترس هستند، بررسی کنید!

چه چیزی این سه معامله را از همه موارد دیگری که در زیر به آنها بیشتر توضیح می دهیم خاص تر می کند؟ ساده است – Galaxy S24 Ultra و Pixel 8 Pro احتمالاً بهترین گوشی‌های اندرویدی امروزی هستند، و احتمالاً بهترین هدفون‌های بی‌سیمی را دارید که می‌تو،د با آیفون خود با پشتیب، از USB-C «مدرن» اپل جفت کنید. AirPods Pro 2 از سال 2023
را پی،ل 8 پرو و نسل دوم AirPods Pro با قیمت های جدید و کم سابقه ای به فروش می رسند، در حالی که S24 Ultra به همان اندازه مقرون به صرفه است که پس از کاهش قیمت 150 دلاری که قبلاً یک بار دیده بودیم. شاید مهمتر از آن، باید گفت که ما انتظار نداریم که این محصولات بسیار محبوب با توجه به موفقیت جه، آنها و این واقعیت که جانشینان آنها چندین ماه دیگر باقی مانده اند، به این زودی تخفیف های بیشتری ،ب کنند.

این پیشنهادات دیگر گوشی های هوشمند نیز بسیار دیدنی هستند

اکنون این همان چیزی است که ما آن را لیست متنوعی از معاملات برای همه ترجیحات و بودجه ها می نامیم! میان‌رده گل،ی A25 5G که اخیراً منتشر شده است برای کم‌،ج‌ترین طرفداران سامسونگ و همچنین تاشوی پیشرفته Galaxy Z Flip 5 برای علاقه‌مندان به تاشو که به این گوشی علاقه‌مند نیستند، وجود دارد. Z Fold 5فاکتور فرم … یا نقطه قیمت.
اگر به کتاب‌های تاشو علاقه دارید و می‌خواهید هزینه‌های خود را به حداقل برس،د، نسل اول Pixel Fold گوگل ارزان تر ارزان تر از همیشه سپس شما موتورولا ریزر پ، را به ،وان جایگزینی مقرون به صرفه برای Z Flip 5 فوق الذکر، گل،ی اس 24 پ، به ،وان جایگزینی مشابه برای اس 24 اولترا، و آ،ین اما نه کم اهمیت ترین، پی،ل 7a و پی،ل 8 را دارید که حدس زدید. ، جایگزین های من، بودجه برای اندازه های بزرگ پی،ل 8 پرو. گزینه های بسیار زیاد، زمان کمی برای تصمیم گیری!

و در مورد آن معامله تبلت چطور؟

نه، کلمه “معامله” دقیقاً در مورد سرفیس پرو 9 صدق نمی کند، که حتی پس از تخفیف باورن،ی 800 دلاری در نوع ذخیره سازی 1 ترابایتی با 32 گیگابایت رم و پردازنده Core i7 اینتل نیز بسیار گران است. اما این بر،ب برای Lenovo Tab M9 سطح ابتدایی و Lenovo Tab P11 میان‌رده (Gen 2) و Samsung Galaxy Tab A9 Plus بسیار من، است که هر سه در حال حاضر با تخفیف‌های نادر یا کاملاً بی‌سابقه در آمازون فروخته می‌شوند.
در همین حال، تبلت Galaxy Tab S9 FE و Pixel Tablet مانند رقبای میان رده فوق العاده ای برای iPad Air اپل به نظر می رسند، به ،وان مثال، با هدف ایجاد تعادل کامل بین قدرت و مقرون به صرفه بودن. آیا موفق می شوند؟ پس از بررسی دقیق همه بهترین گزینه‌های تبلت اندرویدی که امروز در دسترس هستند، باید تصمیم بگیرید.

در اینجا بهترین فرصت های صرفه جویی در هزینه شما در فضای ساعت هوشمند است

هیچ معامله اپل واچ وجود ندارد؟ مشکلی نیست! هم فسیل Gen 6 و هم Garmin Venu 2 بدون هیچ مشکلی (حداقل در تئوری) با گوشی‌های اندرویدی و آیفون‌ها کار می‌کنند و علیرغم سن بالایشان، نقاط قوت کلیدی این دو زیبایی دایره‌ای امروز مثل همیشه حسادت‌انگیز است.
تا جایی که به Venu 2 مربوط می‌شود، ما در مورد عمر باتری ستاره‌ای صحبت می‌کنیم و در مورد فسیل Gen 6 طراحی بسیار خوبی دارد. سپس OG Google Pixel Watch را دارید که فاقد پشتیب، از iOS یا باتری بسیار بادوام است. اما این پسر بد نیز تضمین می‌شود که در حین تمرین، سرهای خود را بچرخاند، و مطمئناً ش،ت دادن آن در حال حاضر سخت است، حداقل در بخش Wear OS.

بهترین گزینه‌های هدفون برای بودجه‌های کم

آیا نمی‌تو،د نسل دوم AirPods Pro را حتی بعد از آ،ین و بزرگترین تخفیف آن‌ها ب،ید… یا به سادگی از آیفون استفاده نمی‌کنید؟ آمازون اینجاست تا با Soundcore Space A40 بسیار مقرون به صرفه و Ja، Elite 4 از شما مراقبت کند (با حذف نویز فعال)، و همچنین Pixel Buds Pro کمی گران‌تر.
متأسفانه گل،ی بادز 2 دیگر با کمترین قیمت خود در دسترس نیست، اما خوشبختانه، شما این سه محصول با تخفیف عمیق را دارید که می‌تو،د از بین آن‌ها انتخاب کنید و اعتیاد خود را به صدای بی‌سیم کنترل کنید.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/best-deals-of-the-week-amazon-spring-sale-pixel-8-pro-galaxy-s24-ultra-more_id156554

برای خرید اسانس انار اینجا کلیک کنید.