پیکسل 7 پرو فوق العاده گوگل در آمازون در حال ترخیص فوق العاده است

یکی از بهترین چیزها در مورد گوشی های جدید این است که گوشی های قدیمی را ارزان تر می کنند. در حالی که شبیه دیروز به نظر می رسد که Pixel 7 Pro معرفی شد، اکنون کمی بیش از یک سال از عمر آن می گذرد. طبق استانداردهای 2024 هنوز مدرن است و همچنین به لطف آمازون، طبق استانداردهای 2024 ارزان است. بنابراین اگر می خواهید یک تخته جدید برای خیره شدن تمام روز به آن خیره شوید، پی،ل 7 پرو ارزش یک نگاه را دارد

اگر به دنبال یک گوشی رده بالای جدید هستید، باید حداقل 999 دلار هزینه کنید تا یکی از جدیدترین پرچمداران اپل، سامسونگ و گوگل را به دست آورید. اما اگر تنها دلیلی که شما یک پرچمدار می خواهید این است که می خواهید عملکردی بدون تاخیر، دوربین های باورن،ی و طراحی شیک دارید، پی،ل 7 پرو به شما نیز خدمت خواهد کرد، و آن نیز با صدها دلار کمتر.

نوع 256 گیگابایتی پی،ل 7 پرو با قیمت 999 دلار به فروش می رسد اما آمازون قیمت آن را 369 دلار کاهش داده است. این یک قیمت پایین آمازون جدید است و برای هر ،ی که یک تلفن درخشان می‌خواهد اما پول پرچمدار ندارد، یک قیمت عالی است.

این دستگاه دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی OLED زیبا با نرخ به روز رس، 120 هرتز است. این تراشه بر روی تراشه Google Tensor G2 ساخته شده از ابتدا اجرا می‌شود و برای کاربران سخت‌گیر بسیار سریع است، البته تا زم، که گیمرهای سخت‌افزاری نباشند.

این بدان م،ا نیست که نمی تواند به خوبی از پس بازی های سنگین برآید. مطمئناً می تواند، اما اگر بازی در اولویت است، ممکن است بخواهید بیشتر به اطراف نگاه کنید.

آرایه دوربین سه گانه این گوشی تصاویر دقیقی می گیرد که می تواند رقیب بسیاری از گوشی هایی باشد که پس از آن منتشر شدند. بنابراین در حالی که دیگر نیست را بهترین تلفن دوربین، هنوز هم بسیار خوب است، به خصوص با توجه به قیمت پایین تر جدید.

مهمتر از همه، این یک گوشی فوق هوشمند است و با گذشت زمان بهتر می شود. از آنجایی که تلفن بیشتر به قدرت نرم افزار گوگل متکی است تا سخت افزار، پی،ل 7 پرو با گذشت زمان بهبود می یابد نه تنها چندین بار در سال ویژگی‌های جدید دریافت می‌کند، بلکه اجزای مختلف مانند باتری، رفتار شما را مشاهده می‌کنند و بر این اساس خود را بهینه می‌کنند.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/Googles-superb-Pixel-7-Pro-is-on-super-clearance-at-Amazon_id156575

کتاب شیمی مواد غذایی.