فیس بوک پخش کننده ویدیوی تمام صفحه خود را به روز می کند و کنترل های جدیدی را اضافه می کند

این شرکت رسانه ای اوایل امروز اعلام کرد فیس بوک در حال ایجاد تغییرات عمده در طراحی پخش کننده ویدیوی خود است. پخش کننده ویدیوی تمام صفحه به روز شده در فیس بوک دارای کنترل های جدیدی است تا بصری تر و راحت تر از آن استفاده کنید.

متا در تلاش برای گردآوری حلقه‌ها، ویدیوهای طول،‌تر و محتوای زنده در یک تجربه تمام صفحه، تصمیم گرفته است پخش‌کننده ویدیوی خود را در فیسبوک به‌روزرس، کند. مهمترین تغییر این واقعیت است که وقتی روی یک ویدیو در هر جایی از برنامه فیس بوک ضربه می زنید، یک ویدیوی تمام صفحه و عمودی را مشاهده خواهید کرد.

قبلاً، پخش‌کننده ویدیو بسته به طول آن ویدیو یا مک، که در حال تماشای آن بودید، به ویدیوهای افقی یا ویدیوهایی که در پخش‌کننده‌ای شبیه به فید پخش می‌شد تغییر می‌کرد. علاوه بر این تغییر، متا فاش کرد که ویدیوی تمام صفحه ارتقا یافته دارای توصیه‌های بهبود یافته برای ویدیوهای با طول‌های مختلف است.

مهمتر از همه، پخش‌کننده ویدیوی تمام صفحه دارای کنترل‌های جدیدی است که در چند هفته آینده عرضه می‌شوند و به کاربران این امکان را می‌دهند که ویدیوها را همانطور که می‌خواهند تماشا کنند.

حتی اگر ویدیوها به طور خودکار عمودی نشان داده شوند، کاربران یک گزینه تمام صفحه جدید را در ا،ر ویدیوهای افقی می بینند که به آنها امکان می دهد آن را برگردانند تا در نمای افقی تماشا کنند.

کنترل‌های جدید همچنین شامل یک نوار لغزنده برای پرش در فیلم‌های طول،‌تر و امکان ضربه زدن بر روی ویدیو برای نمایش گزینه‌های اضافی است که به شما امکان می‌دهد 10 ث،ه م، کنید و به عقب یا جلو بروید.

همانطور که قبلاً ذکر شد، به‌روزرس، توصیه‌های ویدیویی مرتبط‌تری را بدون در نظر گرفتن طول، در Feed و در Tab Video ارائه می‌کند. توجه به این نکته مهم است که پخش کننده ویدیوی به روز شده در iOS و Android ابتدا در ایالات متحده و کانادا و در ماه های آینده در سطح جه، عرضه می شود.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/facebook-update-video-player-controls_id156967

کتاب شیمی مواد غذایی.