قرارداد رویایی جدید آمازون 37 درصد از قیمت اپل واچ SE 2 با 4G LTE کاهش می دهد

نسل دوم اپل واچ SE که در سال 2022 عرضه شد، طبق تعریف بهترین ساعت هوشمند اقتصادی برای کاربران آیفون است. اما با توجه به عرضه‌های بسیار جذاب اپل واچ سری 9 و سری 8 در چند ماه گذشته، به راحتی می‌توان آن مدل میان‌رده را فراموش کرد و به این فکر کرد که آیا یکی از دو مدل رده بالا ممکن است انتخاب بهتری برای شما باشد. .

به لطف کاهش بی سابقه 123 دلاری از قیمت فهرست 329 دلاری، اپل واچ SE 2 با قابلیت سلولی 44 میلی متری به طور قابل توجهی ارزان تر از نسخه مشابه اپل واچ سری 9 باقی می ماند، حداقل با یک قاب آلومینیومی نور ستاره و حلقه اسپرت ستاره لایت مشابه. در حالی که این با سهم نسبتاً مصالحه‌ای همراه است، از جمله عدم وجود فناوری ECG یا حسگر ا،یژن خون، این دو دستگاه پوشیدنی در نگاه اول غیرقابل انکار به نظر می‌رسند.
اپل واچ SE (2022) که از پردازنده S8 مشابه اپل واچ سری 8 بهره می برد، در مقایسه با بهترین ساعت های هوشمند امروزی، بعید است در استفاده روزانه دچار تاخیر یا لکنت شود. عمر باتری… مسلماً عالی نیست، اما البته همین را می توان در مورد سری 8 و سری 9 نیز گفت.

سپس یک صفحه نمایش رتینا دارید که به طور قابل توجهی روشن نیست، اما در مجموع کاملاً واضح است، همچنین مقاومت درجه یک در برابر آب و انواع نظارت بر سلامتی جالب و ابزارهای بالقوه نجات دهنده زندگی را دارید. ما در حال صحبت از همه چیز هستیم، از سنسور ضربان قلب گرفته تا فناوری تشخیص سقوط و تشخیص تصادف، بدون اشاره به ردیابی خواب قدیمی، عملکرد SOS اضطراری، و اعلان‌های ریتم نامنظم.

اگر می‌خواهید بتو،د تماس‌های صوتی را مستقیماً روی مچ دست خود برقرار و دریافت کنید و در عین حال هزینه‌های خود را به حداقل برس،د، قطعاً زمان آن است که اقدام کنید و اگر عجله نکنید، مطمئناً فرصت صرفه‌جویی در هزینه شما به پایان می‌رسد.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/apple-watch-se-2-new-amazon-deal-huge-discount-4g-lte-v،t_id156518