فروش بزرگ بهار آمازون این تبلت میان رده لنوو را به آرزوی شکارچیان تبدیل کرده است

اگر پولدار هستید، احتمالاً می تو،د تبلت های اندرویدی بهتری نسبت به آنچه لنوو می فروشد پیدا کنید. سامسونگ گل،ی تب اس 9 خانواده در فضای گران‌قیمت تقریباً بی‌رقیب هستند، اما وقتی صحبت از بخش مقرون‌به‌صرفه به میان می‌آید، دانستن اینکه بهترین گزینه‌های شما کدامند آسان نیست.

با این حال، با قیمت‌های اخیر کاهش یافته در آمازون، لنوو Tab M10 Plus (نسل سوم) تقریباً به سختی تب S9 یا تب S9 را ش،ت داد. Tab S9 Ultra. جدا از نام پیچیده، این میان رده 10.6 اینچی از هر فرصتی برخوردار است تا تأثیر اولیه خوبی بر افرادی بگذارد که ممکن است با بازی آن آشنایی نداشته باشند.

دلیل آن این است که طراحی دو رنگ به طور غیرقابل انکاری چشم نواز است، شاسی آلومینیومی باکیفیت به خوبی با مشخصات نازک 7.45 میلی‌متری تکمیل شده است، و صفحه نمایش لمسی IPS به لطف نور آبی کم آبی TUV به نحوی بسیار واضح و آسان برای چشم است. صدور گواهینامه

همه اینها و یک فضای ذخیره سازی داخلی سخاوتمندانه 128 گیگ می تواند به طرز شگفت انگیزی در حال حاضر با قیمت 100 دلاری با قیمت فهرست 229.99 دلار در اختیار شما باشد. از آنجایی که نسل سوم Lenovo Tab M10 Plus دستگاه چندان جدیدی نیست، بدیهی است که در چند ماه اخیر بارها شاهد تخفیف آن در چندین نسخه بوده ایم. اما به نظر می رسد این معامله بهار بزرگ آمازون کاملاً بی سابقه است.

درست است، شما به دنبال یک قیمت پایین و جدید برای پیکربندی 128 گیگابایتی هستید و همین امر در مورد مدل ساده تر 32 گیگابایتی نیز صدق می کند. این یک معمولاً 189.99 دلار قیمت دارد، اگرچه اگر عجله کنید می تو،د 80 دلار (یا 42 درصد) به همان اندازه پس انداز کنید.

طبیعتاً، هر دو نسخه از پردازنده هشت هسته‌ای قدرتمند مدیاتک هلیو G80 استفاده می‌کنند و مدل گران‌تر یک گیگ رم اضافی به تعداد حافظه 3 گیگابایتی مدل ارزان‌تر برای چندوظیفگی بهتر اضافه می‌کند.

آیا تبلت Lenovo Tab M10 Plus (Gen 3) بهترین تبلت مقرون به صرفه امروزی است؟ قطعا پاسخ دادن به این سوال آسان نیست، اما به ،وان مثال، تبلت ۱۱ اینچی Samsung Galaxy Tab A9+ در حال حاضر ۴۰ دلار گران‌تر از نوع ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگ فوق‌الذکر است… تنها با نیمی از فضای ذخیره‌سازی دیجیتال محلی.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/lenovo-tab-m10-plus-3rd-gen-amazon-big-spring-sale_id156467

کتاب شیمی مواد غذایی.