مجازات یا محافظت؟ گوگل گوشی‌های اندرویدی روت شده را از استفاده از پیام‌رسانی RCS مسدود می‌کند

برای جلوگیری از هر،مه و سوء استفاده، گوگل می گوید که استفاده از سرویس های ارتباطی غنی (RCS) را در گوشی های اندرویدی که روت شده اند مسدود خواهد کرد. با روت ، گوشی خود، می تو،د به ،مت هایی از سیستم اندروید دسترسی داشته باشید که معمولاً کاربران مجاز به رفتن نیستند. این به شما امکان می‌دهد دستگاه خود را سفارشی کنید و کاری است که سازندگان تلفن با آن مخالفت می‌کنند. این چیزی نیست که ما شاهد آن باشیم که کاربران اندروید به اندازه یک دهه قبل انجام می دهند.
حتی اگر یک کاربر اندرویدی فقط بوت لودر را آنلاک کرده باشد، RCS همچنان از کار ، مسدود خواهد شد. و تلفن همچنان می تواند نشان دهد که کاربر به RCS متصل است حتی اگر سیستم پیام رس، پیشرفته روی یک تلفن روت شده یا بوت لودر آنلاک کار نکند. برخی از کاربران متوجه می شوند که پیام های آنها با فشار دادن دکمه ارسال ناپدید می شود و حتی اگر RCS روی کاربر کار نمی کند. تلفن اندرویدی، پیغام خطا نخواهند دید. ممکن است ،ی که نمی‌داند گوگل RCS را روی تلفن‌های روت شده مسدود می‌کند، متوجه نمی‌شود که چرا پیام‌هایشان هیچ پاسخی دریافت نمی‌کنند.

تصویر کوچک ویدیو

راهی برای دور زدن این موضوع وجود دارد. ابزار روت Magisk و Play Integrity Fix را نصب کنید. این به RCS اجازه می‌دهد تا کار کند، اگرچه یک به‌روزرس، سمت سرور از طرف Google می‌تواند مشکل را برطرف کند و شما را مجبور کند منتظر نسخه به‌روزرس، شده Play Integrity Fix باشید. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که روت ، شما تلفن اندرویدی برنامه های بانکی و Google Wallet شما را از کار می اندازد. این به ،وان راهی برای محافظت از دارایی های مالی که در تلفن خود به آنها دسترسی دارید منطقی است.

از سوی دیگر، از بین بردن پلتفرمی که به کاربران امکان می‌دهد رسیدهای خوانده شده را ببینند، پیام‌های طول،‌تری ارسال کنند، تصاویر و ویدیوهای با کیفیت بالاتر را به اشتراک بگذارند، شاخص‌های تایپ را ببینند و با رمزگذاری انتها به انتها محافظت کنند، به نظر بیش از حد است. به نظر می رسد برای مجازات ،، طراحی شده است که جرات می کنند خود را ریشه کن کنند تلفن اندرویدی.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/google-is-blocking-rcs-on-rooted-android-devices_id156133

کتاب شیمی مواد غذایی.