موتورولا تیزر ویدیویی را برای گوشی پرچمدار بعدی خود، Moto X50 Ultra متمرکز بر هوش مصنوعی منتشر کرد.

موتورولا یک تیزر ویدیویی برای Moto X50 Ultra منتشر کرده است که پرچمدار بعدی این شرکت پس از Moto X40، Edge 40 Pro و Edge Plus 2023 در سال 2023 خواهد بود (که همگی یک گوشی با نام های مختلف در بازارهای مختلف بودند). ماه گذشته این گوشی در چندین وب‌سایت نظارتی از جمله FCC ظاهر شد و انتظار می‌رود ابتدا در چین با پشتی چرم مصنوعی و باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی که از شارژ سیمی 125 واتی و شارژ بی‌سیم 50 واتی پشتیب، می‌کند، ظاهر شود. همچنین انتظار می‌رود که این گوشی دارای پردازنده ۴ نانومتری اسنپدراگون ۸ نسل ۳ (AP) در زیر کاپوت باشد.

اگر موتورولا به نامگذاری اخیر خود ادامه دهد، دستگاهی که در چین با نام Moto X50 Ultra عرضه می شود در بازار جه، با نام Moto Edge 50 Pro و در آمریکای شمالی Moto Edge + 2024 شناخته می شود.
ویدئوی تیزر مسابقه اتومبی،، فرمول 1 تحت حمایت لنوو را نشان می دهد که سرعت این گوشی جدید را نشان می دهد. همچنین نشان‌دهنده ویژگی‌های پیشرفته هوش مصنوعی است که موتورولا در تیزر به آن اشاره می‌کند که تمام ۲۴ ث،ه طول می‌کشد. لنوو مستقر در چین، شرکت مادر موتورولا است، در صورتی که شما نمی دانستید. این ویدیو از یک پست Weibo (از طریق GSMArena) است که در آن به گرندپری F1 چین اشاره شده است. این ویدیو همچنین نگاه‌های سریعی به گوشی نشان می‌دهد که پشتی چرمی تقلبی و آرایه دوربین عقب در گوشه سمت چپ بالای دستگاه را نشان می‌دهد.

تصویر کوچک ویدیو

ماه گذشته، ما به شما گفتیم که موتورولا با ،ب مقام چهارمین تولیدکننده بزرگ گوشی‌های هوشمند در اروپا در سه ماهه چهارم، قدرت شگفت‌آوری از خود نشان داد. در بازه زم، اکتبر تا پایان دسامبر سال گذشته، این شرکت شاهد افزایش 73 درصدی محموله های خود نسبت به مدت مشابه سال قبل در قاره بود. موتورولا همچنین در تمام سال 2023 در اروپا با افزایش 34 درصدی فروش نسبت به سال 2022 در جایگاه چهارم قرار گرفت.
این شرکت در تلاش است تا جادویی را که در سال‌های 2009-2010 داشت، زم، که Motorola DROID اولین گوشی اندرویدی بود که اندروید 2.0 را اجرا می‌کرد، بازگرداند و به این دستگاه کمک کرد تا به اولین رقیب واقعی آیفون در ایالات متحده تبدیل شود. این تلفن همچنین به شروع Androidmania کمک کرد. اما موتورولا به زودی راه خود را گم کرد زیرا این شرکت شروع به عقب افتادن از سایر تولید کنندگان اندروید مانند سامسونگ، اچ تی سی و ال جی کرد.
بازگشت موتورولا با گوشی های ارزان قیمت آغاز شد و در حالی که از آن زمان به سطح پرچمداران بازگشته است، همچنان با رقابت شدید سامسونگ و اپل روبرو است.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/motorola-teases-its-next-flag،p-moto-x50-ultra_id155920