ویژگی Adaptive Touch که قبلا کشف شده بود به سری پیکسل 9 می رود

ماه گذشته به شما گفتیم که گوگل در حال کار بر روی ویژگی Adaptive Touch است. یک رشته کد که در ماه فوریه توسط متخصص اندروید، میشال رحمان کشف شد، گفت: “حساسیت لمسی به طور خودکار با محیط، فعالیت ها و محافظ صفحه شما تنظیم می شود.” به عبارت دیگر، باران یا عرق، که معمولاً ممکن است صفحه لمسی پی،ل را از خواندن ورودی‌ها باز دارد، به لطف Adaptive Touch کار می‌کند.
در حالی که رحمان کد را در Android 14 QPR3 Beta 1 کشف کرد، مطمئن نبود که آیا این ویژگی در پی،ل 8a و پی،ل 9 گنجانده خواهد شد یا خیر. اکنون، طبق گفته Android Aut،rity، او می گوید که کد جدیدی در جدیدترین نسخه پیدا شده است. اندروید 14 به روز رس، QPR3 Beta 2 به Adaptive Touch به ،وان یک ویژگی P24 اشاره می کند که به این م،ی است که در پرچمدار 2024 در دسترس خواهد بود. پی،ل 9 و پی،ل 9 گوشی های حرفه ای در حالی که این ویژگی در سال 2024 معرفی خواهد شد پی،ل 9 چیزی که ناشناخته است این است که آیا گوگل آن را به مدل‌های پی،ل قبلی عرضه خواهد کرد یا حتی می‌تواند ارائه دهد.
این یک ترفند معمولی پی،ل است که توسط گوگل استفاده می شود. ویژگی‌ای را ارائه دهید که در جدیدترین نسخه‌های پرچم‌دار پی،ل عرضه می‌شود و آن را برای مدتی منحصراً در آن تلفن‌ها نگه دارید تا برای آنها تجارت ایجاد کنید. پس از مدتی می‌توان این ویژگی را به مدل‌های قدیمی‌تر پی،ل که قادر به اجرای این ویژگی هستند، منتقل کرد. فکر کنید که گوگل چگونه پاک کن جادویی را برای پی،ل 6 در سال 2021 تبلیغ کرد و تقریباً یک سال و نیم بعد، این ویژگی را برای همه مدل‌های پی،ل در دسترس قرار داد. حتی کاربران غیر پی،ل اندروید و کاربران iOS که با نصب برنامه Google P،tos مش، فضای ذخیره‌سازی ابری Google One هستند، می‌توانند از پاک کن جادویی استفاده کنند.

اگر گوگل قصد دارد تا Adaptive Touch را با پرچمدار امسال عرضه کند پی،ل 9 این سری، جالب خواهد بود که ببینیم چنین ویژگی چقدر تبلیغ می شود. آیا این چیزی است که می‌تواند کاربران آیفون یا کاربران سری گل،ی اس را از تلفن‌های فعلی‌شان دور کند و به آنها انگیزه بدهد تا به گوشی‌های فعلی خود تغییر دهند. پی،ل 9? احتمالاً نه، اگرچه مفید بودن این ویژگی را از بین نمی برد.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/pixel-9-series-adaptive-touch-feature_id156179

کتاب شیمی مواد غذایی.