پاور بانک Anker 548 می تواند با بهترین قیمت برای مدت محدودی از طریق این معامله آمازون مال شما باشد

آیا به طور منظم در منطقه خود قطع برق را تجربه می کنید و می خواهید یک منبع برق اضافی دریافت کنید؟ در این صورت، ممکن است از داشتن یک پاوربانک جمع و جور برای کمک به شما در شارژ نگه داشتن تمام وسایل ضروری قدرد، کنید. پاور بانک Anker 548 یکی از این موارد است و اکنون با بهترین قیمت در آمازون موجود است. در زمان نوشتن، این کالا می تواند با 30٪ تخفیف عالی، هرچند برای مدت محدود، متعلق به شما باشد. ایستگاه Anker یک افزودنی نسبتاً جدید به مجموعه در حال رشد این برند از پاوربانک‌ها و ایستگاه‌های قابل حمل است که سال گذشته منتشر شد. پس از آن دوباره، آن را تنها در حال حاضر کاهش به چنین قیمت های پایین است. حتی در ماه نوامبر سال گذشته، ما با تخفیف سخاوتمندانه تری برای این پاوربانک با ظرفیت 60000 میلی آمپر ساعت مواجه نشدیم.

این ایستگاه با چهار پورت (دو پورت USB-A و دو پورت USB-C) و یک ورودی خورشیدی، سرعت شارژ فوق‌العاده‌ای مانند 737 این برند را به شما نمی‌دهد. پورت‌های USB-C دستگاه‌های شما را با 60 وات و 27 وات شارژ می‌کنند. سرعت ها همچنین، هنگامی که هر چهار پورت متصل هستند، حدا،ر ،وجی 80 وات را دریافت می کنید که ممکن است برای برخی از کاربران مشکل ساز باشد. اگر شما یکی از آنها هستید، توصیه می کنیم به جای آن پاوربانک Anker 737 را انتخاب کنید.

اگر تعجب می کنید، این پاوربانک می تواند مک بوک ایر را 2.9 بار شارژ کند یا آیفون 14 پرو م، را 7.4 بار شارژ کند. اگر فقط از لامپ LED استفاده می کنید، بیش از 42 ساعت قبل از نیاز به شارژ پاوربانک، روشنایی را ارائه می دهد.

ایستگاه 192Wh دارای یک لامپ LED 3W جمع شونده است که می تواند در یکی از دو موقعیت تنظیم شود. این لامپ همراه با دکمه SOS در زیر صفحه نمایش LED، روشنایی اضطراری را برای انواع موقعیت ها فراهم می کند. صحبت از صفحه نمایش شد، این یک صفحه نمایش نسبتا ابتدایی است که ورودی و ،وجی و باتری باقیمانده را به شما نشان می دهد، اما چیز دیگری نیست.

به طور کلی، Anker 548 یک پاوربانک جالب است که با کمترین قیمت خود در آمازون موجود است. اگر آنچه را که ارائه می دهد دوست دارید، ادامه دهید و قبل از پایان معامله، مال خود را دریافت کنید.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/anker-548-power-bank-best-price-amazon_id156034