گوگل می تواند با مشخصات پیکسل 8a بهتر از آنچه ما انتظار داشتیم پیشی بگیرد

شایعات درباره Pixel 8a چندان پرحاشیه نبوده است، بنابراین اگرچه نشانه‌های متعددی وجود دارد که نشان می‌دهد این گوشی به سمت عرضه نزدیک می‌شود، ما اطلاعات زیادی در مورد آن نداریم. خوشبختانه برای ،، که در مورد گوشی میان رده بعدی گوگل کنجکاو هستند، گزارش جدیدی تقریباً تمام مشخصات دستگاه را فاش کرده است.
Android Aut،rity به تفصیل منتشر شد پی،ل 8a مشخصات، که آنها ادعا می کنند از یک منبع داخلی دریافت کرده اند.
Pixel 7a سال گذشته نسبت به مدل قبلی خود ارتقاء قابل توجهی داشت و آن را به یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند مقرون به صرفه تبدیل کرد. ظاهراً گوگل تصمیم گرفته است که با ساخت آن از خود پیشی بگیرد پی،ل 8a حتی بهتر.
برای شروع، نرخ تازه سازی گوشی تا 120 هرتز افزایش می یابد و حدا،ر روشنایی آن به 1400 نیت می رسد و صفحه نمایش را با پی،ل 8 هماهنگ می کند.

همانطور که شایعات و تصاویر فاش شده حاکی از آن است که گوشه های گوشی گردتر از گوشی خواهد بود پی،ل 7a، برای طراحی یکپارچه در سراسر پی،ل 8 دامنه.

گوگل اخیراً ،وجی نمایشگر را تغییر داده است پی،ل 8 duo، تلفن‌های جدید را قادر می‌سازد از پورت USB-C برای انعکاس صفحه نمایش به یک نمایشگر خارجی استفاده کنند. این پی،ل 8a همچنین شایعه شده است که این ویژگی شبیه به DeX سامسونگ را دارد.

از آنجا که پی،ل 7a سال گذشته دوربین‌های جدیدی دریافت کرد، گوگل ظاهراً تصمیم گرفته است آن را تج، نکند پی،ل 8a با سنسورهای جدید، اما از آنجایی که دستگاه به پردازنده جدید Tensor G3 مجهز خواهد شد، همچنان می‌تو،م انتظار بهبود دوربین را داشته باشیم.

مشابه کاری که گوگل در سال گذشته انجام داد، قرار نیست آن را تج، کند پی،ل 8a با همان تراشه G3 به ،وان پی،ل 8. اگرچه این تراشه عمدتاً همان تراشه ای است که گوشی های پرچمدار گوگل را تامین می کند، اما از فناوری بسته بندی ارزان تری استفاده می کند که می تواند آن را کمی ضخیم تر و مصرف انرژی کمتری کند. بعید است که کاربر نهایی تفاوتی را احساس کند.

در نهایت، این گزارش همچنین ادعا می کند که پی،ل 8a در ده منطقه دیگر از جمله جمهوری چک، استونی، فنلاند، مجارستان، لیتو،، لتونی، لهستان، روم،، اسلواکی و اسلوونی در دسترس خواهد بود.

در ظاهر، پی،ل 8a ممکن است پیشرفت قابل توجهی نسبت به 7a به نظر نرسد، اما وقتی این واقعیت را در نظر می گیریم که گوگل صفحه نمایش بهتر، دوربین های جدید و شارژ بی سیم را در سال گذشته اضافه کرده است و می خواهد تکرار امسال را با صفحه نمایش بهتری تج، کند، جدید است. طراحی و یک تراشه جدید، به نظر می رسد که شرکت می خواهد از خود پیشی بگیرد و اهمیتی نمی دهد که کاهش یابد پی،ل 8درخواست تجدید نظر در این روند.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/Google-could-outdo-itself-with-better-Pixel-8a-specs-than-we-expected_id156455