گوگل می گوید که “لکنت پیمایش” پیکسل را برطرف کرده است، اما خبر بدی نیز وجود دارد

یک خبر خوب و یک خبر بد برای کاربران پی،ل وجود دارد زیرا گوگل در وب سایت Issue Tracker خود مشخص کرده است که مشکل «لکنت اسکرول» را که بر چندین کاربر پی،ل تأثیر گذاشته است، برطرف کرده است. در حالی که رفع این مشکل مطمئناً خبر خوبی است، خبر بد این است که کاربران ممکن است تا زم، که اندروید 15 اوا، امسال بین ماه های آگوست و اکتبر منتشر نشود، پایان «لکنت پیمایش» را در پی،ل خود مشاهده نکنند.
گوگل اشاره می کند که “بهینه سازی های مداوم در عملکرد و قدرت برای نسخه بعدی اندروید در نظر گرفته شده است. این موارد شامل بهبودهایی است که تأثیر مثبتی بر جابجایی UI سیستم کلی دارد و همچنین موارد استفاده مرتبط با برخی از برنامه های Android.” شکایت اولیه در اکتبر 2023 مطرح شد، زم، که یکی از کاربران پی،ل 8 پرو که نسخه بتا اندروید 14 را اجرا می‌کرد، بازخورد خود را با گوگل ارسال کرد. شکایات دیگری به غیر از مدل های دیگر مطرح شد پی،ل 8 پرو.
در حالی که پیش نمایش توسعه دهنده برای اندروید 15 منتشر شده است، ،، از شما که دوست دارند با ویژگی های جدید در بلوک خود اولین باشند، خوشحال خواهند شد که نسخه بتا عمومی را بشنوند اندروید 15 ماه آینده آغاز خواهد شد. ج، زم، منتشر شده توسط گوگل در ماه گذشته نشان می دهد که حداقل چهار نسخه بتا عمومی وجود خواهد داشت اندروید 15. این که آیا شما به اندروید 15 برنامه بتا به شما بستگی دارد. همانطور که می د،د، چنین نسخه هایی پایدار نیستند و اگر نسخه بتا را روی درایور روزانه خود نصب کنید، ممکن است ویژگی هایی که به آنها اعتماد دارید در طول برنامه بتا کار نکنند.

جالب اینجاست که حداقل یکی از کاربران پی،ل گفته است که داشتن راه حلی برای “لکنت پیمایش” ممکن است ارزش انداختن تاس و نصب آن را داشته باشد. اندروید 15 نسخه بتا عمومی در طول دومین یا سومین نسخه بتا. دیگران می گویند که ارزش نصب ناپایدار را ندارد اندروید 15 نرم افزار بتا فقط برای متوقف ، “لکنت پیمایش”. این کاربران پی،ل پیشنهاد می کنند که ایمن ترین کار این است که منتظر ساخت نهایی و پایدار باشید اندروید 15 قبل از نصب آپدیت آماده باشید.

کاربران پی،ل که از این مشکل رنج می‌برند به گوگل گفته‌اند که انتظار دارند پیمایش در دستگاه‌های پی،ل آنها روان باشد. درعوض، شکایت می‌گوید: “پیمایش باعث عصب،ت/لکنت می‌شود. مخصوصاً زم، که حرکت ،میشن شروع به کند شدن می‌کند قابل توجه است. ضبط ویدئو در برخی موارد تاثیر را اندکی کاهش داده و کمتر قابل توجه است.”

منبع: https://www.p،nearena.com/news/google-says-it-fixed-the-pixels-scrolling-stutter_id156705