S،ify در تلاش است تا خدمات خود را به گونهای طراحی کند که همه انواع مشتریان را برآورده کند. جدیدترین تغییری که مشتریان خاصی را تحت تأثیر قرار میدهد، اضافه شدن یک ردیف کتاب صوتی برای ،، است که نمیخواهند برای S،ify Premium پول بپردازند.
متأسفانه، قیمت آن نسبت به سطح Premium سرویس استریم که 10.99 دلار قیمت دارد و 15 ساعت گوش دادن به کتاب های صوتی و همچنین موسیقی و پاد،ت های بدون آگهی را ارائه می دهد، جذابیت کمتری دارد. در همین حال، ردیف جدید دسترسی به کتاب های صوتی 9.99 دلار قیمت دارد و تنها 15 ساعت گوش دادن به کتاب های صوتی را ارائه می دهد.
با مقایسه این دو سطح، کاملاً واضح است که فقط با 1 دلار بیشتر، همه چیزهایی را که سطح اشتراک جدید کتاب صوتی دسترسی دارد، و موسیقی و پاد،ت نامحدود بدون تبلیغات دریافت میکنید.
شاید S،ify قصد دارد قیمت سطح Premium را تغییر دهد تا سطح دسترسی به کتابهای صوتی ارزشمندتر شود، اما این فقط حدس زدن است. به گفته اسپاتیفای، طرح جدید فقط برای کتابهای صوتی به شنوندگان این امکان را میدهد تا موسیقی و پاد،تها را در سرویس رایگان و تبلیغاتی خود تنظیم کنند، در حالی که میتوانند همزمان به کتابهای صوتی مورد علاقه خود گوش دهند.
در حالی که کاملاً مشخص است که مخاطب این سطح چه ،ی است، قیمت و مزایای پیشنهادات به هیچ وجه به چیزی نزدیک نیست که S،ify قبلاً برای ،، که برای Premium پرداخت می کنند ارائه می دهد.
S،ify میگوید از زم، که کتابهای صوتی را در Premium راهاندازی کرد، متوجه افزایش ۴۵ درصدی کاربران رایگ، شد که هر روز به دنبال محتوای کتاب صوتی و تعامل با آن بودند. به همین دلیل آنها تصمیم گرفتند یک گزینه طرح جدید اضافه کنند، اما نتیجه نهایی به نظر یک فرصت از دست رفته است.
منبع: https://www.p،nearena.com/news/s،ify-launches-audiobook-tier_id155912