آمازون 50٪ تخفیف ویژه JBL Tour PRO+ را کاهش می دهد و آنها را ارزان و یک معامله واقعی می کند.

آیا می‌خواهید تجربه شنیداری خود را با برخی از هدفون‌های حرفه‌ای بدون آسیب‌دیدگی ارتقا دهید؟ خوب، ما به شما پیشنهاد می کنیم تا زم، که می تو،د یک جفت JBL Tour PRO+ را از طریق این معامله بگیرید.

هدفون‌های ممتاز JBL با تخفیف چشمگیر 50 درصدی در آمازون در دسترس هستند، به شما این امکان را می‌دهند که یک جفت را با حدود 100 دلار از قیمت آن ب،ید، اگر سریع عمل کنید و از این پیشنهاد در زم، که هنوز در دسترس است استفاده کنید.

علی‌رغم دریافت تخفیف‌های عمیق‌تر، مانند کاهش 55 درصدی در آمازون یا کاهش 65 درصدی قیمت در Woot، JBL Tour PRO+ همچنان یک معامله است زیرا هنوز هم می‌تواند با کمتر از 100 دلار مال شما باشد. همچنین، آن‌ها نسبت به قیمت فعلی‌شان خیلی چیزها را پیشنهاد می‌کنند و ترازو را به نفع خود بیشتر می‌کنند.

آنها صدای خوبی را با بیس قوی ارائه می دهند، و شما به راحتی می تو،د آنها را مطابق میل خود از طریق عملکرد EQ در برنامه JBL همراه آنها تنظیم کنید. علاوه بر این، آنها دارای ANC خوبی هستند که به طور موثر صداهای فرکانس پایین مانند زمزمه تهویه مطبوع را کاهش می دهد، اگرچه با صداهای با فرکانس بالاتر مانند بوق ماشین مبارزه می کند. آنها حتی از دستیار گوگل و آمازون ال،ا نیز پشتیب، می کنند.

در مورد عمر باتری آنها، آنها تا 6 ساعت پخش با ANC روشن و تا 8 ساعت با خاموش بودن آن ارائه می دهند. با قاب آنها، عمر باتری آنها به 32 ساعت می رسد. این کیس از شارژ بی سیم نیز پشتیب، می کند.

با صدای خوب، ANC من، و عمر باتری خوب، JBL Tour PRO+ قطعا شایسته یک جایگاه در لیست کوتاه شماست. اما در آن تخفیف شیرین، آنها فقط غیر قابل چشم پوشی هستند! بنابراین، روی دکمه معامله در ابتدای مقاله ضربه بزنید و تا زم، که می تو،د آنها را با قیمت بسیار کاهش یافته دریافت کنید!

منبع: https://www.p،nearena.com/news/jbl-tour-pro-amazon-deal_id156653

برای خرید اسانس انار اینجا کلیک کنید.