تیم کوک می گوید که Vision Pro امسال به چین می آید

هفته گذشته به شما گفتیم که کامپیوتر فضایی ویژن پرو اپل به زودی در کشورهای بیشتری عرضه خواهد شد. به گزارش رویترز، امروز هیچ مقامی بالاتر از تیم کوک، مدیر عامل اپل، اعلام کرد که ویژن پرو اوا، امسال به بازار سرزمین اصلی چین خواهد آمد. این گزارش از رسانه ،تی چین CCTV Finance منتشر شد که در مورد نظرات مدیر اجرایی اپل در صفحه Weibo خود منتشر کرد. از کوک سوال پرسیده شد ویژن پرو توسط خبرنگاران در چین، جایی که او در مجمع توسعه چین در پکن شرکت می کرد.
کوک همچنین به نقل از رسانه های چینی گفت که اپل به افزایش هزینه ها و سرمایه گذاری خود در تحقیق و توسعه در چین ادامه خواهد داد. ما می توانستیم بیشتر در مورد انتشار آن بشنویم ویژن پرو در سایر بازارهای خارج از کشور در جریان WWDC 2024 که در ماه ژوئن برگزار می شود. اپل تاریخ دقیق برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان را اعلام نکرده است، اما به طور سنتی آن تاریخ را در پایان ماه مارس یا اوایل آوریل اعلام کرده است. به ،وان مثال، سال گذشته اپل تاریخ برگزاری WWDC 2023 را در 29 مارس اعلام کرد.

کوک هنگام بازدید از چین مشغول بوده است. هفته گذشته، مدیر عامل اپل برای افتتاح فروشگاه جدید Jing’an Apple در شانگهای، پنجاه و هفتمین فروشگاه اپل در چین و هشتمین فروشگاه اپل در شانگهای افتتاح شد. این دومین فروشگاه بزرگ اپل پس از محل پرچمدار واقع در خیابان پنجم نیویورک است. و در حالی که کوک در چین بود، اعتقاد بر این بود که در حال مذاکره با شرکت فناوری چینی Baidu در مورد کمک به اپل در ابتکار هوش مصنوعی خود است.

سایر کشورهایی که انتظار می رود به آن دست یابند ویژن پرو از جمله استرالیا، کانادا، آلمان، ژاپن، کره ج،ی و بریت،ا مشخص نیست که اپل چه زم، قصد دارد کامپیوتر فضایی خود را به این کشورها بیاورد، اما مینگ-چی کو از TFI International می گوید که ما باید شروع به دیدن این کامپیوتر کنیم. ویژن پرو قبل از WWDC در ماه ژوئن در خارج از ایالات متحده منتشر شد.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/vision-pro-is-،a-bound-later-this-year_id156605

کتاب شیمی مواد غذایی.