آیا می خواهید پیام خود را ویرایش کنید؟ اینستاگرام اکنون به شما اجازه می دهد، اما زمان محدود است

آیا تا به حال آرزو کرده اید که ای کاش می توانستید پیامی را پس بگیرید یا بلافاصله پس از زدن ارسال متوجه اشتباه تایپی شده اید؟ خوشبختانه، بسیاری از برنامه‌های پیام‌رسان محبوب مانند WhatsApp و Telegram در حال حاضر گزینه ویرایش پیام‌های شما را پس از ارسال آن‌ها ارائه می‌دهند. اکنون، اینستاگرام بالا،ه با این ویژگی همراه شده است.

متا اخیراً به‌روزرس، نرم‌افزاری برای اپلیکیشن اینستاگرام منتشر کرده است که ویژگی مورد انتظار ویرایش پیام‌های مستقیم (DM) را به ارمغان می‌آورد. با این حال، یک نکته وجود دارد: شما فقط یک پنجره 15 دقیقه ای برای ایجاد هرگونه تغییر دارید. برای ویرایش یک پیام، به سادگی پیام ارسال شده را فشار داده و نگه دارید، سپس از منوی کشویی “ویرایش” را انتخاب کنید.

در کنار ویژگی ویرایش، به روز رس، اخیر گزینه پین ​​، حدا،ر سه پیام مستقیم مورد علاقه خود را در بالای فید شما نیز معرفی می کند. این به ویژه برای مکالمات مداوم مفید است. برای پین ، مکالمه، برگه مکالمه را پایین نگه دارید، منوی کشویی را پیدا کنید و برای اولویت بندی روی «پین» ضربه بزنید.

علاوه بر این تغییرات، به روز رس، راه آسان تری را برای مدیریت رسیدهای خوانده شده به ارمغان می آورد. اکنون می‌تو،د رسیدهای خواندن را برای همه چت‌های خود روشن یا خاموش کنید یا موارد خاصی را با توجه به اولویت خود انتخاب کنید. این امر به شما کنترل بیشتری می‌دهد که آیا دیگران هنگام خواندن پیام‌های آنها مطلع می‌شوند یا خیر.

برای روشن یا خاموش ، آن برای همه چت ها:

  • به تنظیمات حساب کاربری بروید
  • روی پیام‌ها و پاسخ‌های داستان ضربه بزنید
  • روی نمایش رسیدهای خوانده شده ضربه بزنید
  • رسیدهای خواندن را برای همه گپ‌های خود روشن یا خاموش کنید.

این به روز رس، همچنین تغییراتی را به تم های چت اضافه می کند. تم های جدید DM وجود دارد، از جمله موضوعات پرطرفدار مرتبط با Dune: Part Two یا Avatar: The Last Air،. برای تغییر طرح زمینه برای چت، روی نام چت در بالا ضربه بزنید، به درون زمینه ها بروید و یکی را انتخاب کنید. از طرف دیگر، می‌تو،د هر جایی را در پس‌زمینه یک چت باز فشار دهید و نگه دارید.

این به روز رس، همچنین به شما امکان می دهد استیکرهای مورد علاقه خود را برای دسترسی سریع در DM خود ذخیره کنید. فقط بر،بی را که می خواهید ذخیره کنید فشار دهید و نگه دارید و دفعه بعد که به استیکرها می روید، آن را در بالای صفحه پیدا خواهید کرد.

در خبری دیگر، اخیراً گل،ی اس 24 اولین گوشی است که HDR را به اینستاگرام معرفی کرده است. با این حال، فاش‌شده‌ها نشان می‌دهد که ع،‌های Ultra HDR ممکن است به زودی برای دستگاه‌های بیشتری در اینستاگرام در دسترس قرار گیرند و به افراد بیشتری اجازه می‌دهد محتوای با کیفیت بالاتر را آپلود کنند و جذابیت بصری بهتری داشته باشند.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/want-to-edit-your-message-instagram-now-lets-you-but-time-is-limited_id155952