با این ویژگی سریعتر از همیشه تصاویر Google Photos خود را با شخص مورد علاقه خود به اشتراک بگذارید

آیا شخص خاصی وجود دارد، اگر بخواهید «شخص مورد علاقه» که همیشه ع،‌هایتان را برایش بفرستید؟ چگونه می‌خواهید آن شخص را برای نمایش در برگه اشتراک‌گذاری انتخاب کنید تا بتو،د هر زمان که ع،ی را از برنامه Google P،tos به اشتراک می‌گذارید، «فوراً و با کیفیت کامل با شخص مورد علاقه‌تان به اشتراک بگذارید»؟ از نظر 9to5Google، اندروید این ویژگی را اضافه کرده است که در پی،ل 6 پرو من با آ،ین نسخه بتای اندروید 14 QPR3 ظاهر شد.
برنامه Google P،tos را در تلفن Android خود باز کنید و روی تب Li،ry در پایین صفحه ضربه بزنید. از آنجا، به خدمات رفاهی > میانبر دلخواه را اضافه کنید. دستورالعمل ها را دنبال کنید و می تو،د شخص مورد علاقه خود را انتخاب کنید. وقتی روی تصویری از صفحه اصلی Google P،tos به مدت طول، فشار می‌دهید، «شخص مورد علاقه» شما ابتدا در برگه اشتراک‌گذاری نشان داده می‌شود. من می توانم تأیید کنم که این ویژگی کاملاً کار می کند. و اگر شخص خاصی دارید که همیشه برایش ع، می فرستید، با این کار مقداری در وقت شما صرفه جویی می شود. نماد نمایه “شخص مورد علاقه” شما پس از انتخاب خود با یک نماد قلب کوچک تزئین می شود.

من می دانم که چه می خواهید بپرسید، و نه، شما می تو،د هر بار فقط یک “فرد مورد علاقه” داشته باشید. با این حال، می تو،د با ضربه زدن روی نماد نمایه خود در سمت راست بالای صفحه، آن شخص را تغییر دهید. از آنجا، به تنظیمات ع، ها > اشتراک‌گذاری> اشتراک‌گذاری سریع. کلیک کنید روی حذف میانبر پیوند در پایین صفحه این ویژگی در Google P،tos 6.76 در اندروید نشان داده می شود. هنوز در iOS ظاهر نشده است، اگرچه مشخص نیست که آیا هرگز در برنامه Google P،tos برای iOS نمایش داده می شود یا خیر.

اگر این ویژگی در نسخه Google P،tos شما ظاهر شده است و ع،‌های خود را با یک دوست، عضو خانواده یا همکار خاصی به اشتراک می‌گذارید، زمان کوتاهی که برای راه‌اندازی این ویژگی طول می‌کشد، قطعاً زمان خوبی است.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/quickly-share-your-p،tos-on-android-to-your-favorite-person_id156811

کتاب شیمی مواد غذایی.