کسانی که می‌دانند می‌گویند اپل اولین مدل‌های آی‌پد جدید خود را در یک سال آینده در اوایل ماه می عرضه خواهد کرد

بلومبرگ به نقل از افراد آشنا با این موضوع بیان می‌کند که سری iPad Pro (2024) که مدت‌ها منتظرش بودیم، اولین آی‌پدی که دارای پنل‌های OLED است، همراه با iPad Air (2024) در اوایل ماه مه عرضه خواهد شد. این بازه زم، ماه آوریل را برای عرضه تبلت‌هایی که اخیراً موضوع داست، توسط مارک گورمن از این سازمان خبری بود، افزایش می‌دهد. حدود یک هفته و نیم پیش، نشریه چینی It Home گفته بود که این تبلت ها در 26 مارس عرضه خواهند شد، اما گورمان در مورد عرضه در آوریل قاطعانه بود.
آیپد پرو (2024) با دو مدل 11 اینچی و 12.9 اینچی عرضه خواهد شد و به لطف استفاده از نمایشگر OLED برای اولین بار در هر آیپدی، انتظار می رود قیمت آن بسیار بالاتر باشد. آیپد پرو 12.9 اینچی با صفحه نمایش OLED جدید خود احتمالاً شوک شدید بر،بی را به همراه خواهد داشت. اما اپل برای این موضوع درم، ابداع کرده است. مدل 12.9 اینچی آیپد ایر (2024) را اضافه کرد که نمایشگری به اندازه صفحه نمایش آیپد پرو خواهد داشت، اما از آنجایی که پنل LCD است، قیمت پایین‌تر خواهد بود. آیپد ایر جدید و بزرگتر در کنار مدل سنتی 10.9 اینچی عرضه خواهد شد.

تبلت‌های iPad Pro (2024) دارای کدهای J717، J718، J720 و J721 هستند. این سری از پردازنده قدرتمند 3 نانومتری M3 SoC پشتیب، می کند. اپل لوازم جانبی اصلاح شده را برای این خط عرضه خواهد کرد که شامل یک مداد اپل جدید و یک صفحه کلید جادویی جدید می شود. همچنین گمانه زنی هایی وجود دارد مبنی بر اینکه آیپد پرو از شارژ بی سیم MagSafe پشتیب، خواهد کرد. و اپل دوربین جلو را به سمت افقی حرکت می دهد. iPad Air (2024) شاهد ارتقای پردازنده از M1 به M2 خواهد بود. این تبلت ها همچنین دارای یک دوربین جلوی منظره خواهند بود.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/new-ipads-coming-in-may_id156779

کتاب شیمی مواد غذایی.