هنوز برای دریافت وان پلاس 11 با حافظه 16/256 گیگابایتی با تخفیف 150 دلاری در Best Buy دیر نیست.

چند هفته پیش در Best Buy یک پیشنهاد فوق‌العاده برای OnePlus 11 با رم فوق‌العاده ۱۶ گیگابایتی به اشتراک گذاشتیم. در کمال تعجب، کاهش قیمت 150 دلاری وسوسه انگیز هنوز در راه است. به علاوه، می‌تو،د با فعال‌سازی فوری دستگاه خود با کمک Best Buy، 100 دلار اضافی صرفه‌جویی کنید.

بیایید توجه کنیم که چه چیزی این معامله را در همان لحظه فوق‌العاده می‌کند – فروشگاه‌های رقیب Best Buy، آمازون و والمارت، هیچ پیشنهاد مشابهی برای OnePlus 11 ندارند. با این حال، آمازون OnePlus 12R مدرن‌تر را در کنار یک کارت هدیه ۱۰۰ دلاری ارائه می‌کند. ممکن است برای برخی از کاربران گزینه ای به همان اندازه جذاب باشد.

همچنین، به خاطر داشته باشید که یک رویداد پس انداز در آمازون در حال رخ دادن است، با تعداد زیادی از تخفیف های عالی فروش تلفنی بهاره برای انتخاب.

وان پ، 11 که هنوز در میان برترین گوشی های وان پ، است، با وجود اینکه آ،ین پرچمدار این برند نیست، همچنان جایگاه خود را حفظ کرده است. این صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED با نرخ تازه سازی صاف 120 هرتز دارد. این گوشی با چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 و رم 16 گیگابایتی تکمیل شده است و دارای مشخصات کاملاً چشمگیر است.

سریع و قدرتمند، این پسر بد برای بازی به اندازه کافی خوب است، به علاوه دارای یک سیستم دوربین سه گانه محکم است. اگرچه دوربین به خوبی دوربین های رقیب گل،ی اس 23 اولترا یا پی،ل 7 پرو نیست، اما وان پ، 11 همچنان ع، های فوق العاده ای ثبت می کند. شما می تو،د انتظار داشته باشید که ع، های گرفته شده با این دستگاه رنگ های کمی گرم تر و اشباع معقول داشته باشند، اما این چیزی بیش از حد افراطی نیست.

OnePlus هیچ گوشه ای در بخش باتری کاهش نداد. این دستگاه با اندازه 5000 میلی آمپر ساعت و سرعت شارژ سریع 80 واتی، برای ماندن در کنار شما طراحی شده است نه با سیم. علاوه بر این، چهار به روز رس، سیستم عامل و پنج سال وصله امنیتی دریافت می کند، به این م،ی که تا سال 2028 باید خوب باشد.

به طور کلی، OnePlus 11 یک نیروگاه با نمایشگر خیره کننده است. اگر توانایی ،ید جانشین آن، وان پ، 12 را ندارید، این ممکن است جایگزینی باشد که می خواهید در نظر بگیرید. به‌علاوه، هنوز هم با تخفیف ۱۵۰ دلاری در Best Buy (با صرفه‌جویی بیشتر از طریق فعال‌سازی) در دسترس است.

منبع: https://www.p،nearena.com/news/beastly-oneplus-11-150-dollars-cheaper-best-buy_id156597