شما یک روز فرصت دارید تا تعداد زیادی از مدل های اپل واچ سری 9 را با 100 دلار تخفیف دریافت کنید.

اپل واچ سری 9 که حدود 6 ماه پیش عرضه شد و تقریباً شش ماه آینده تقریباً تضمین شده بود که دنباله ای از آن را دریافت کند، این روزها با تخفیف قابل توجهی پیدا نمی شود. اگر می‌د،د به کجا نگاه کنید و چه زم، به آن نگاه کنید، می‌تو،د بیش از 100 دلار و حتی بیش از 200 دلار در مواقعی پس انداز کنید، که برای بهترین ساعت هوشمند سازگار با آیفون در حال حاضر بسیار بزرگ است.

اما اگر توانایی ،ید یک نسخه فولاد ضد زنگ ممتاز از جدیدترین پوشیدنی غیر مقاوم اپل را ندارید، ممکن است در مورد تخفیف 100 دلاری جدید در Best Buy هیجان‌زده شوید. این به این دلیل است که برای ارزان ترین ها اعمال می شود اپل واچ سری 9 مدل‌های موجود در بازار، قیمت‌شان را به ۲۹۹ دلار در سایز ۴۱ میلی‌متری و ۳۲۹ دلار با قاب بزرگ ۴۵ میلی‌متری کاهش دادند.

اگر می‌خواهید هزینه‌های خود را به حداقل برس،د، مسلماً باید بدون اتصال سلولی روی مچ دست خود کار کنید، اگرچه Best Buy نیز واحدهای 45 میلی‌متری مجهز به LTE را پس از کاهش 100 دلاری ی،ان، امروز با قیمت 429 دلار به فروش می‌رساند.

این یک تبلیغ فقط 24 ساعته است، توجه داشته باشید، و وقتی صحبت از این تخفیف های شدید به میان می آید، دقیقاً آزادی انتخاب رنگی کاملی ندارید. اپل واچ سری 9 انواع به ،وان مثال، مدل 45 میلی متری با قابلیت سلولی در یک رنگ “Midnight” با قیمت ویژه 429 دلار در دسترس است که دور از ایده آل است.

اما این معاملات نادر (البته نه کاملاً بی‌سابقه) هستند و رد ، یک ساعت هوشمند از قبل عالی را اساساً غیرممکن می‌کنند. Best Buy همچنان به فروش خود ادامه می دهد اپل واچ سری 9 با یک سنسور ا،یژن خون عملکردی، در صورت تعجب، و همچنین فناوری ECG بالقوه نجات دهنده، تشخیص سقوط، تشخیص تصادف و اعلان‌های ریتم نامنظم.
علاوه بر همه چیز، حتی یک سنسور دما نیز وجود دارد که کاملاً بی‌فایده نیست، و همچنین یک پردازنده S9 سریع‌تر از همیشه که عملکرد روان را برای سال‌های آینده تضمین می‌کند (همراه با پشتیب، نرم‌افزاری همیشه درخشان اپل). چه چیزی را دوست ندارد؟

منبع: https://www.p،nearena.com/news/apple-watch-series-9-one-day-only-best-buy-sale-،er-discount-many-v،ts_id156424

مضرات پارافین مایع برای پوست.