مجرمان حساب کریکت خانواده را تصاحب می کنند و برنامه های بانکی و سرمایه گذاری آنها را تخلیه می کنند

ما سعی کرده‌ایم به شما هشدار دهیم که خطر تعویض سیم‌کارت چقدر واقعی است. با به دست آوردن سیم کارت متصل به حساب تلفن همراه شما، دزد می تواند از تلفن مشعل استفاده کند، سیم کارت را وارد کند و برنامه های شما از جمله برنامه های مالی را تصاحب کند. در نتیجه، این مجرمان حساب های بانکی شما را تخلیه می کنند و کارت های اعتباری شما را به حدا،ر می رساند. ترسناک است، مطمئن باشید. روز پنجشنبه، ایستگاه تلویزیونی WLS شیکاگو گزارشی درباره یک خانواده کامل منتشر کرد که حساب کریکت بی‌سیم متشکل از پنج گوشی به تصرف درآمد و پول از برنامه‌های مالی خانواده به سرقت رفت.

حساب کریکت بی سیم خانواده موضوع تعویض سیم کارت بود

کریکت می‌گوید که این خانواده که می‌خواستند نامشان فاش نشود، یکی دیگر از قرب،ان تعویض سیم‌کارت بودند و حتی اکنون، چهار ماه پس از ربوده شدن سرویس بی‌سیم آن‌ها، خانواده همچنان آثار جنایت را احساس می‌کنند. کریکت یک اپراتور شبکه مجازی موبایل (MVNO) است که متعلق به AT&T است و در حالی که مالک هیچ شبکه بی سیمی نیست، مشتریان کریکت از شبکه AT&T برای صدا و داده استفاده می کنند.

کریکت می گوید که اقداماتی را برای جلوگیری از تعویض سیم کارت طراحی کرده است “و ما از نزدیک با مجریان قانون، صنعت خود و مصرف کنندگان برای کمک به جلوگیری از این نوع جنایت کار می کنیم. ما این مسائل را جدی می گیریم.” قرب،ان این تعویض سیم کارت مردی به نام مایک، همسرش و خانواده اش هستند که در حومه شیکاگو زندگی می کنند.

هر روز، یکی از پنج گوشی آنها از شبکه کریکت خانواده قطع می شد و به حالتی می رفت که مایک آن را “حالت SOS” می نامید. این به نماد SOS اشاره دارد که در گوشه سمت راست بالای آیفونی که به سرویس بی سیم متصل نیست ظاهر می شود. مایک گفت که تلفن ها نمی توانند تماس بگیرند یا تماس بگیرند و پیامک ارسال یا دریافت کنند.

مایک و همسرش از حساب های آمازون و شبکه های اجتماعی خود مسدود شده اند. مایک در مورد تلفن همسرش گفت: “آنها در واقع به طور فیزیکی وارد تلفن او شدند. ما این را می د،م زیرا برنامه هایی به تلفن او اضافه شده است که او اضافه نکرده است، شماره تماس به دوستان و خانواده تغییر داده شده است. مخاطبین به تلفن او اضافه شده است. ما باید به راحتی 100 رمز عبور حساب را تغییر داده باشیم.”

این زوج همچنین از حساب سرمایه گذاری رابین هود و حساب رمزنگاری Coinbase خود که در آن مجموعاً 1200 دلار داشتند، قفل شده اند. 2000 دلار دیگر از Apple Cash و گیفت کارت ذخیره شده در تلفن های آنها به سرقت رفت. سارقان همچنین اقدام به انتقال پول از حساب بانکی خود ،د. مایک گفت: “خوشبختانه، ما به موقع آن را متوقف کردیم و آنها توانستند جلوی آن را بگیرند.”

سارقان با به دست آوردن شماره پین ​​بی سیم کریکت خانواده، تعویض سیم کارت را انجام دادند.

مایک اضافه کرد: «به دلیل اینکه آنها به تلفن های ما دسترسی داشتند، ما یادداشت هایی روی تلفنمان داشتیم که حاوی اطلاعات کد گاراژ ما بود، بنابراین آنها می توانستند در صورت تمایل گاراژ ما را باز و بسته کنند. او می گوید که کریکت بی سیم او را ناامید کرد. ما سعی کردیم با خط خدمات مشتری کریکت بی‌سیم تماس بگیریم. هر بار که تماس می‌گرفتیم، هیچ‌، نمی‌تواند به ما کمک کند، هیچ‌، نمی‌تواند کاری در مورد آن انجام دهد.»

سارقان توانستند سیم کارتی برای مایک و خانواده اش دریافت کنند زیرا به نحوی شماره پین ​​بی سیم کریکت خانواده را به دست آورده بودند که به آنها امکان می داد سیم کارت جدید درخواست کنند. مایک مجدداً در این باره اظهار نظر می کند و می گوید: “این کد پین همان چیزی است که آنها می گویند همان چیزی است که شخص برای دسترسی به تلفن استفاده کرده است، بنابراین در نتیجه آنها گفتند که تقصیر من بوده که به نوعی از کد پین برای دسترسی به تلفن استفاده شده است. آن حساب. هیچ راهی وجود ندارد که ،ی بتواند از من یک کد پین بگیرد. این در جایی نوشته نشده بود، هیچ ، جز من آن را نمی دانست.”

در اینجا یک پیشنهاد است. پینی را که برای حساب بی سیم خود استفاده می کنید اغلب تغییر دهید. از تاریخ تولد یا چیزی که دزد می تواند بفهمد استفاده نکنید. کریکت می‌گوید که «ساخت ابزارهایی برای سخت‌تر ، تظاهر به شخص شما» و «آموزش کارکنان برای تشخیص تلاش‌های تقلب» و «توسعه روش‌های احراز هویت پیشرفته».

منبع: https://www.p،nearena.com/news/criminals-take-over-familys-cricket-plan-raid-financial-apps_id156350

سبک و عملکرد در یک بسته فشرده – اتاق خبر جهانی سامسونگ. کتاب شیمی مواد غذایی.